Vekselbanken beste bank fjerde året på rad
Kundane scorar Vekselbanken som
beste bank fjerde året på rad
Jonny Nordøy som er bedriftsrådgjevar og ekspert på kunderelasjonsmålingar i Kantar Norge uttalar fylgjande om resultata i årets kundeundersøking:
«Eika Alliansens årlige kundemåling viser at Vekselbanken fortsatt har blant Norges mest fornøyde – og ikke minst – mest lojale kunder. Vekselbankens kunder er faktisk hakket mer tilfredse og lojale enn Sbankens kunder, og vi har sett hvordan de stiller opp for banken sin den siste tiden.
Vekselbanken vurderes som en særdeles viktig lokal støttespiller og en bank som stiller opp for kundene når de trenger det. Banken har flinke folk som yter god personlig service og nyter høy tillit som rådgivere for sine kunder».
Vekselbanken legg vekt på å vera ein menneskeorientert bank, og der våre kundar alltid skal møte ein av våre dyktige tilsette når dei kjem innom banken, ringjer oss på telefon eller sender e-post. Hjå oss er det ingen robotar eller talemaskiner som møter kunden. Me trur framleis at menneske best kan hjelpe menneske når det er snakk om å gje gode råd og god service.
Ynskjer du å verta kunde, eller søkjer gode råd og løysingar på dine økonomiske behov kontakt oss på telefon 56 52 35 00, ta ein tur innom banken eller send ein e-post til post@vekselbanken.no
Samfunnsengasjement er viktig for kundane og banken, og difor markerer me kåringa med å gje kr 50.000,- til Ungdomsklubben Vangsgryto. Dei unge har måtte ofra mykje under pandemien, og litt pengar til aktivitetar kjem godt med. Solfrid deler ut for banken og Kristine Akselberg tek imot som leiar for Ungdomsklubben Vangsgryto.